frisör, nej tack ;)

hejsan tänkte bara skriva lite om skolan, har inte sagt så speciellt mycket om det. men jag valde frisör i första och handels i andra. kom in på handels och nu när jag börjat lite och vi ha haft några lektioner med själva handels delen, så känner jag att jag är otroligt glad att jag INTE kom in på frisör!! för de finns så mycket mer jobb och välja mellan när man gå handels, och ja jag skulle inte palla och stå hela dagarna och klippa, klippa, klippa! för de första så få dom flesta problem med ryggen och sen finns de en massa annat dåligt med frisör så jag är riktigt glad. om jag hade kommit in så hade det bara varit jobbigt och måsta läsavidare om man vill bli nått annat. de är därför de känns så himla bra att gå handels för man har så många alternativ och de känns grymt bra!! tänk jag kan jobba i en butik samt som jag kan jobba i ett kontor och ja, de känns riktigt skönt! :D

Kommentarer
Postat av: ida

jag tycker också så fast jag gå samhälls

2010-08-27 @ 19:50:48
Postat av: sabina

man måste inte alls läsa vidare hella, det är precis det man inte måste ;)

2010-08-27 @ 22:22:09
Postat av: Anonym

svar ida; ja :)

2010-08-28 @ 12:52:52
Postat av: Anonym

svar sabina; så du mena att du skulle kunna startat eget företag om din utbildnig är frisör? de tro jag inte. men ha kanske fel ;) haha, men jag tyck du gör de bra som gå frisör, hade ALDRIG pallat de :)

2010-08-28 @ 13:05:48
Postat av: sabina

ja det är precis vad jag menar. Båda våra lärare har gjort det så att :p Men hur kan du säga det när du inte ens vet hur det är där? ;b

2010-08-29 @ 11:21:50
Postat av: Anonym

haha jadu, skulle inte vilja jobba med det bara, jobbigt och stå och klippa/färga osv hela dagarna. skulle inte kännas som mitt sätt att jobba, vill jobba med klader och skor, än hår och färgning osv.. känns som att man bemöter folk på ett annat sätt i bukit än i en salong :) och de är de sättet jag vill jobba me.

2010-08-29 @ 14:25:13
Postat av: sabina

varför valde du frisör som första om det är så jävla dåligt? ;) Jag tror många som jobbar i affär står MYCKET mer än vad frisörer gör, så det är nog chans för ryggproblem i alla jobb.

2010-08-29 @ 15:55:24
Postat av: Anonym

vet inte, om jag skulle göra omval nu så hade jag definitift tagit handels först :) är nöjd med det. så vad spela de för roll? om jag gå där och inte vill gå på park/frisör? och btw, hade inte ens velt gå på park när jag vet att nästan alla andra kompisar gå på nola :)

2010-08-29 @ 21:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0