godmorgon, eller rättare sagt goddag

nu sitter jag här med min manna frutti och en banan :) senare så kommer tobbe och therese hit på besök! kulkul, efter de så ska mamma skjutsa dom till bonäset och sen ska JAG övningsköra, haha! :O kommer dö...... HAHA ÖNSKA MIG LYCKA TILL!
efter jag övningskört så vet jag inte vad jag ska göra inget speciellt iallafall. så jag få väll se lägger nog upp i morgon om de hände nått kul.

och justja, man ha ju ganska ont lite överallt sen igår.. hehe, min rygg är typ av och jag är seriös. kom nästan inte ens upp från sägen idag.. och sen mina händer och ben är helt upprivna och ja.. men kul hade jag igår iaf! :D

hare bra! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0