godnatt!

så nu sitter jag här aldeles ensam, älskling for nyss hem. vi hade iallafall en riktigt mysig kväll och jag kommer sakna ihjäl han! eftersom han kommer hem en dag efter jag farit, så två veckor utan han!
men idag så ha vi packat in för hans resa, eller ja JAG packade åt han, han satt bara och kollade på typ.. sen la jag en liten lapp i hans väska som jag skrev till han. hoppas bara inte att han läser de här nu. men de ska bli en liten överaskning hade jag tänkt, hehe romantiskt va? hehe. sen efter det for vi och köpte mat och myyysssteee, haha vet inte hur många gånger jag sagt det nu men :)

och justja, jag fick lockar av hannassuper fläta ;) hehe men dom är typ bort nu

ska gå och lägga mig och kolla på sex and the city, hare bra!
puss


Kommentarer
Postat av: Elina

Svar: hihi (6) man ska gå dans (h)

2010-09-01 @ 06:16:14
URL: http://elinasondellss.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

haha ja ;)

2010-09-01 @ 21:48:49
Postat av: öhman

super flätan hehe

2010-09-01 @ 22:34:30
Postat av: Anonym

hehe ja

2010-09-06 @ 10:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0