hos älsking

hejsan kom nyss in vi har varit ute med brasse på en liten tur i regnet..

just nu så gör vi inte speciellt mycket ska snart äta lunch :) sen ha vi ingen bil för den stå i kroksta och jag har pajat den.. skulle köra fram den lite igår och skulle samtidigt visa att jag kan köra bättre nu. men de blev inte så, så nu står den där och är helt död!! :( huh! men grabbarna ska kolla på den idag och förhoppnings vis så funker den ikv! om inte.. haha då vet jag inte vad jag gör, dö eller nått? huhu :(

Kommentarer
Postat av: hanna

hahahah soopopaaa. Du borde aldrig få körkort :D:D:::D:D:DD:

2010-08-09 @ 19:53:20
URL: http://hannaahornstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah ne :(

2010-08-10 @ 11:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0