svar på kommentar

hejsan nu ska ni få svar på era frågor till mig :)

1. är du oskuld????????? nej det är jag inte

2. om du hade fått en miljon, vad hade du gjort då? oj.. hm, shoppat (såklart!), köpt en appel dator, tv, flyttat till stan, bjude några vännor på en resa oav..

3. vad hade du gjort om din pojkvän slagit dig? gjort slut direkt!  

4. Är du nöjd med din klass? jora, den bli bättre och bättre!

5. Är caroline ohlsson bäst? haha självklart!

6. vad tycker du om otrohet? förjävligt!

7. dricker du? ja annars dö jag ju

8. Skulle du kunna tänka dig att skaffa barn nu? nej, för tidigt!

9. hur träffades du och olle? det var väll mest skolan som gjorde att vi börja prata och sen när vi inte va tillsammans så for vi hem till varandra och bara satt och prata sen kom kännslorna fram igen.

10. vem är din bästavän? caroline ohlsson (L)

11. gråter du ofta? nej, har inte gjort de på ett bra tag nu

12. säger du ostkrokar eller ostbågar? första, ostkrokar

13. vilken tidning läser du helst? oj läser inga, men frida är väll helt ok

14. är du alergisk mot nått? nej, och de är jag glad för!

15. är du jätte rädd för nått? ja, men kan inte säga här på bloggen vore taskig om någon av mina läsare få veta de.

16. vad är det läskigaste du vare me om? oj jag vet inte riktigt

17. när fyller du år? 12 maj

18. hur träffades olle(?)och du? svaret är ovan

19. vilken är din favorit frukost? rostade mackor med makrill på

20. gillar du djur? ja, speciellt hundar!

21. vilka är dina favoritprogram på tv? one tre hill och en massa annat!

22. kan du inte göra en videoblogg?´:D självklart kan jag göra det!

23. kan du inte visa hur du sminkar dig och fixar håret!? jo de kan jag, kul att du kom på nått man kän hitta på för att göra bloggen roligare!

24. vad skulle du välja: alltid äta surströmming eller alltid lukta surströmming? oj, haha var är de för fråga, men jag tro de bli äta :)

25. hur många har du haft sex med? för personligt, så inget svar på de

26. min fråga är vad ha du för fondation? jag har wonderpower från make up store, riktigt bra!

himla kul med så många kommentarer!! :D

Kommentarer
Postat av: hanna

haha åh... ostbåge frågan(L)

den var ju för bra

2010-08-29 @ 00:20:27
Postat av: Anonym

svar; hahaha aa ;)

2010-08-29 @ 14:21:16
Postat av: Anonym

:) (L)(L)

2010-08-30 @ 19:35:02
URL: http://carorororo
Postat av: Anonym

:)

2010-08-31 @ 19:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0