hej igen

hejsan ha verit hemma själv nu i två veckor och efter tre dager så pajade internett.. så de ha inte blive nå uppdateringar men nu så ha dom kommit hem och internett är tbx :)

igår va det ju midsommar som ni alla redan vet, men jag tillbringade hela dagen hos zebasthian med sandra och olle. vi åt god mat, dansa runt midsommarstongen och gjorde kransar. sen på kvällen så drog vi till KC med folk en liten stund och efter det blev de partiii hos alex. när vi vare hos alex så gick vi till max och jag å mähler hade ett litet tränings pass ;) HAHA. men här är några bilder från kvällen

våran midsommarstong hos gris








lyckad kväll!

Kommentarer
Postat av: B1 ;)))

ett jävla aträningspass bleve!! HAHAAHAH såå jävla skön du e :DDD det blev ju iaf lyckat tillslut (Y)

2010-06-26 @ 17:05:16
Postat av: hanna

meeeeeeen..............

varför sa ni inte att ni gick upp dit. Jag ville ju me. Men ingen orkade gå med mig. Ville ju åka bricka.

2010-06-26 @ 19:17:57
URL: http://hannaahornstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv carro: hahaha jaaa!! fyfffaaan ;) haha

2010-06-26 @ 19:22:31
Postat av: Anonym

sv hanna: men de hörde ju inte jag ;(

2010-06-26 @ 19:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0