de kallas tidsfördriv

BLANDAT OM MIG
Namn - caroline ohlsson
Födelsedag - 12 maj
Hemstad - örnsköldsvik
Ögonfärg - blå
Hårfärg - brun
Längd - 160
Höger/vänsterhänt - Höger
Civilstatus - buzzy
Ovanor - jadu..
Stjärntecken - oxen
Är dina föräldrar skilda - ja
Svagheter - hm
Rädslor - ehh, ja..

Mål för året - jag vet inte, inget?
Det första du tänker på när du vaknar? - att jag vill somna om
När går du och lägger dig - olika
Den upplevelse jag saknar mest - hm, ha många

 


FAVORIT
Mat - olles mammas köttfärs
Sport - rida
Djur - hund, häst
Glass - B&J!!
Godis - bananasplit ((a 
Låt - många men nu är de typ gubben i lådan
Helgdag - löööördag
Årstid - sommar helt klart!
Tandkrämssmak - haha? men typ mint
Radiostation - haha
Smör - alltså vad är de här?


HAR DU NÅGONSIN
Rymt hemifrån - haha jap!
Skolkat - jo
Sovit utomhus - ja
Gråtit i skolan - ja
Velat bli modell - ja när jag va liten
Sett en död människa - ja :(
Druckit alkohol - ja
Använt droger - nej
Ätit sushi - ja

 


KAN DU
Gå ner i splitt - ha aldrig kunnat och kommer aldrig lära mig heller
Skriva med båda händerna - ja, men inte nå bra med vänstern 
Vissla - ja
Blåsa en bubbla - ja
Rulla din tunga i en cirkel - eh, ja? eller va 
Ha dina ögon i kors - ja
Nudda tungan med näsan - ja

 


VEM VAR SENASTE PERSONEN
Du nuddade - olle
Du pratade i telefon med - mamma
Du msnade med - hm, vet inte är aldrig inne på msn
Du kramade - olle
Du skällde på - katt'n (hon bet mig)

 


SENAST DU
Skrattade - igår!
Grät - förrgår
Såg en film - förrgår
Tuggade tuggummi - nu
Drog ett skämt - idag
Sjöng en sång - idag

 


HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
Druckit alkohol - ja
Använt droger - nej
Shoppat - ja
Skejtat - nej
Bakat - nej
Motionerat - ja
Solat - nej

tog den av carro :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0