snow seecrets!

hejsan, oj vad det har snöat idag mins en decimeter!! jag tycker inte det är speciellt eftersom jag är en sommar människa, men de är mysigt när de börja bli mörkt och snart jul! :)

men iallafall så har jag varit på skolan idag och vi har haft handelsprov som jag verkligen inte kunde så IG där.. sen efterskolan så for jag hem och nu har jag nyss käkat.
eftersom det inte går speciellt bra för mig i skolan nu så hae jag tänkt och börja träna på naturen som vi har tills nästa måndag, känns bra och göra så känner jag nu. men nu blev det aldeles för mycket text, men vi hörs sen!


inte nog med att de är kallt ute, de är det inne också så jag sitter här nu men en mysig filt! :)

Kommentarer
Postat av: åsa

så tråkigt att de inte går nå bra, men kämpa på! :p

2010-11-10 @ 17:17:24
Postat av: Anonym

mysigt! :)

2010-11-11 @ 22:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0