svar på frågorna

gillar du araber? haha, eller är du rasist? - nej det är jag inte


min första är. du och olof verkar ju ha det väldigt bra tillsammans och min fråga är då blir du aldrig less på han?
den anra frågan är. jag vet inte om du blir svartsjuk men om du bli det, vad gör du åt de? för jag bli jämt det och tänkte jag måste ju bara fråga nån vad dom gör åt det.
- svaret på din första fråga självklart inte! och den andra, alltså de är så här. man om man blir svartsjuk så är det bara för att man är rädd att mista den man tycker om! det är självklart att jag inte vill.. men mitt svar är ja, men det tro jag någ alla har varit det, eller inte alla men dom allra flesta iallafall. 


När skulle du kunna skaffa barn? - jag vill bli en ung mamma men runt 20 ungefär. vill iallafall ha gått ut skolan och jobbat i ca ett år först! 


Är du oskuld? - nej det är jag inte


hur mycket får du i månadspeng typ? - de jag få på kontot är 700kr, men mamma betalar även kläder osv..


fick en hel radda men frågor av denna tjej!

hur mår du? - jag mår bara bra!

hur går skolan? - nu är jag så himla less, så ingen vidare är mitt svar

du skrev att du åt p-piller, vilka? cerazette

har du en bra familj? ja

vad tycker du om julen? love it!

vilket eller?
sol/snö -
SOOL!!
Sommar/vinter - vinter
jul/födelsedag - jul!
Svart/vitt - svart
katt/hund - hund
kärlek/vänner - båda självklart
varmt/kallt - varmt
tatuering/percing - båda
tjej/kille - va?
pussar/kramar - båda!
mamma/pappa - mammiii
ipad/dator - alltså jag vet inte hur en ipad funkar, men jag ta dator
mobil/tv - oj, hjälp! ehh båda (a)

litar du på olle? till hundra procent alltså - självklart!


vad vill du bli när du blir stor? - jag vet inte än :)

men tack för alla frågor hörreni! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0