galeeeen i getingaaaaaar, DÖÖ!

alltså seriöst!! jag bli ju  förbannad, nu ha jag pluggat ett tag och vad tro ni jag hör, jo en geting jävlel seriöst!! haha sen tog jag ihjäl en efter en jävla massa försök, och sen då sätter jag mig och se en till famför mig?! alltså vad fan äre här, getinghuset eller?........ HAHA filmade även den sista, när jag tog ihjäl han! mohahah, men ni få inte se den!  kollade på den nyss och håller på skratta ihjäl! så nej jag skämmer bara ut mig mer, hehe!
men ja ni få hare bra måste plugga vidare, hejdå!

usch! haha ser liv rädd ut, var de också! ha släng dom nu, blev bara bild på en för den andra är ingenting längre en liten gägsak baraaa! :D mohaha

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehehe

2010-10-19 @ 18:48:06
Postat av: Anonym

shnöwgh!

2010-10-19 @ 19:51:43
Postat av: David

skägg

2010-10-19 @ 22:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0