haha fyfan!

alltså fyfan! haha glömde ju och berätta vad jag gjorde igår, så jävla kul man kan ha med sig själv allsååå!

jag var ensam hemma och kollade på tv och käkade en bulle med mjölk. sen efter ett tag så se jag en fluga som far runt mig flera gånger och jag viftar ju bort den såklart vill ju inte ha den i ansiktet. så efter ett tag så hör jag att den börja surra mer och mer så jag viftar ju och tro att de är en fulga, men efter att jag råkta vifta så att jag stöter till den dära 'fulgan' så tänkte jag ba 'men de kanske är en getnig' och tro på fan att de är en! så jag hoppar upp ur soffan och kuta bort till köket. sen då är jag som en katt och håller koll på den hela tiden, så jag ser vars den far. sen efter att jag vare där ett tag så stå jag fortfarande i köket och börja kolla på tvn, de var topp model så jag ville ju inte missa slutet, vem som åker ut osv.. ja men iallafall så börja jag höra den dära jävla geting jävlen igen och jag såg inte vars den var först så jag va vekligen liv rädd! sen när jag vänder mig om så se jag att den kommer emot mig så då springer jag in på toan och gömmer mig för den dära lillajäveln. sen efter ett tag så kollade jag ut genom toa dörren och jag se ingenting så då börja jag smyga mig fram till tvn. sen då hör jag den inte eller nått så då kollade jag ett tag på tv sen då se jag den dära getning jävlen sitta på fatet där min bulle var!! ja så då flög jag upp ur soffan och sprang till köket. sen tänkte jag måste ju döda den jäveln!! så jag hämtar en tidning och en vedklabb i varsin hand och sen då se jag att getingen sitter i fönstret så jag sprang ju typ runt och försökte döda den i ärliga 5-10 minuter och ni som känner mig, ni kan ju förså hur kul de kan ha sett ut! HAHA. men iallafall så håller jag på med det och tar ju ihjäl den. sen är ju programet såklart slut och jag sätter mig ner för att kolla på de nya pogramet och tro på fan att de är en geting till i fönstret så ja då försökte jag och ta ihjäl den också men sen då råka jag slå till den men inte så att sen skadar sig eller nått och då blev den ju as arg på mig, så jag ba kutade in på toan och satt där, jag vågade inte komma ut, sen då efter ett bra tag så går jag ut och jag har mammas foppisar på mig så då ser jag den sitta på golvet utanför toadörren och kliver med glädje över den så den dö!

haha ni kan ju fatta hur länge de tog för mig och döda dom!! allså jag skulle ha filmat så skulle ni sett, hur kul som hellst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha hella ;)

2010-10-14 @ 22:00:31
URL: http://saraobeerg.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHHAHAHAHAH, omgomgomg fan va kul. Att jag itne va med! hade dött! tack, du gav mig kvällens skratt (L)

2010-10-14 @ 22:18:16
URL: http://caroroor
Postat av: elinn

HAHAH

2010-10-15 @ 08:28:59
Postat av: Anonym

haha ja men kan ju bara se dig springa där som en yrhönaaaaaaaa HAHAHAHHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!

2010-10-15 @ 08:29:38
Postat av: kenza

kul hörööööööH

2010-10-15 @ 09:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0