svar på kommentarerna

hejsan nu ska jag svara på alla mina kommentarer!
vad är ditt mål med bloggen? jag vet faktiskt inte, får se.
vilken bloggare ser du upp till? hm.. den bloggen som jag älskar och läsa är ju verkligen kenzas!
vad jag gillar du med en killes kropp? hm.. måste nog säga magen!
vilka bloggar läser du? alla mina kompisars, kenza, kissie, tyra, bella, amir ibland men inte så ofta.
kan du lägga upp en bild på din kropp? aldrig! hah
ved heter du i andra namn? gabriella 'patricia gabriella hellman' 

är du glad? ja det är jag vekligen!

vad gör du när du är riktigt ledsen? DAMPAR sen ringer carro eller gå till henne, eller så pratar jag med älskling.

trivs du i skolan? ja de gör jag! :D
äter du godis? självklart

bästa låten? gubben i lådan just nu iaf!

bästa tiden på dan? natten ;)

ditt roligaste minne? jag vet inte, många!

mest använda hemsidan? de vet jag inte, fb?

katt eller hund? hund!!

bil eller cykel? bil

coca cola eller pepsi? colaa

godaste maten? thi mat!

hur många läsare har du? rund 200-250!
tjänar du pengar på bloggen? nej de gör jag inte ;)
gillar du låten gubben i lådan med daniel adams? jaa!

vad är du rädd för? *host* haha dom som känner mig vet, och insetkter!

skulle du beskriva dig som glad i nuet? ja herregud

är olle din första "riktiga" kille? nej

vilket är ditt favvo godis? vet inte riktigt, dom flesta!

har du bra relation med din familj? ja de ha jag

vars vill du bo när du är vuxen? här i övik

vill du ha barn? självklart!

är du blyg i nya sammanhang? nejdåå

gillar du kladdkaka? ja!

gillar du skolan? börja bli less nu, men de är kul också

var du ung när du började dricka? njae

har du djur?
ja en katt

ska du och olle gifta er?
självklart!
många burkar sakna högstadiet, gör du de? om jag gör! huhu
känner du att du har bra vänner? ja, älskar dom! :)
hur lång tid ta det för dig och fixa dig på morgonen? olika, men typ 20-30 min :)
kul att jag fick så många kommentarer, fick 32st!! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

VISA BILD PÅ DIN KROPp BBY ;;;; HAHAH (L)

2010-10-12 @ 21:34:38
URL: http://carororoor
Postat av: laaaaajnaa

du glömde en fråga ! va nått om du tog den i 2an hahahaha ;D

2010-10-12 @ 22:08:19
Postat av: sara

du svarade inte på min fråga jööö :D

2010-10-12 @ 23:03:17
URL: http://picturesss.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har inte gjort en smink video:O:D??

2010-10-13 @ 13:18:22
Postat av: Lisa

http://totally.devote.se/blogs/6345577/svar.htm#WriteComment använde dina frågor i ett inlägg, hoppas att det är okej? :) om inte, säg till. (Komihåg att min blogg är ironisk!)

2010-10-16 @ 15:53:25
URL: http://totally.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0