idag

hejsan idag ha det varit skola och ja, vi hade klassensblablabla som sista timme mitt lag kom trea av fyra så då slutade vi ännu tidigare än dom som kom till final ;) hehe
men iallafall sen så gick jag, lina och sandra på stan ett tag och sen satte vi oss på uh och tog en fika! :)


mitt goda köp!

jag

sandraa :)

lina :)
sen efter ett tag så gick sandra, jag och lina stannade kvar där ett bra tag till. men efter en stund så hörde vi PANG! och då vare en fågel som hade krasha in i rutan och sen höll typ på dö :O





lina ville också va med på bild men pippin ernst ;)
haha pepprade typ med bilder, men den va så synd om den, ni förstå inte! :(
haha jag och lina gav den kindermaxi men den ville inte ha.. sen efter typ en 10min så flög den iväg. hehe
efter de få fixade vi lite hotstuffs till bd (barnensdag för er som inte fattar) och ja ni ser ju på bilden nedan att väskan se lite halv tung och full ut ;)

haha undra vad som finns i den väskan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0