mobil bloggar - arlanda!

hejsan allihopa! nu sitter jag på arlanda ha nyss käkat en stor mumsig hamburgare på donken! så jävla god alltsååå! nu ska vi snart fara till hotellet och sova där, sen bär det av i morgon!! 
(för er som trodde att jag var där nu så var det bara ett litet missförstånd)

idag har jag åkt buss till sundsvall sen sj ner hit, mycket trevligt, och träffade nå cp folk på bussen som var typ 20 ba (Y) dom drack och drack medans jag satt och kolla på, och sen typ fluma på som jag vet inte vad! HAHA!!
och de väsra är att de är måndag idag, haha!

och justja, kommer blogga när jag är borta och lägga upp bilder när jag är där borta :) så ni får hålla utkik!
hare så jätte bra för det ska jag! :D
puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0