vilken dag alltså!

åhh.. nu sätter jag mig ner äntligen!
ha sprungit på stan hela dagen och försökt skaffa jobb, sen ha de varit skola och stan igen eftersom vi började 11.40 så gick jag på stan innan med lisa och lina :D sen när jag kom hem fick jag ställa mig och göra mat för mamma trodde inte jag skulle äta hemma, sen efter maten for vi ut och körde till domsjö sen for vi till stor syrran som ska till turkland i morgon! så vi va där och kolla på idol och tog en fika :)

vet att jag alltid ha min halsduk, älskar den! :)


Kommentarer
Postat av: sara

den är ju snygg :) vill ha den i brun ;)

2010-09-27 @ 22:04:41
URL: http://picturesss.blogg.se/
Postat av: svar sara

du är snygg bby! :)

ja den vill ja också ha!

2010-09-28 @ 11:47:52
Postat av: baaaaaajs

hih du är duktig :D

2010-09-28 @ 17:56:12
URL: http://felixfelicis.bloggplatsen.se/
Postat av: svar bergman

jag veet! :D

2010-09-28 @ 18:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0