hemma från birsta och lina!

hejsan! Efter birsta så for jag hem ändå. Skrev att jag skulle till olle men de blir så jobbigt i morgon om jag måste hem och sminka mig innan jag ska fara osv..  Så blev lättast att jag for hem!
Men efter birsta så lämnade vi av olle, och sen for jag till lina och ha varit där hela kvällen. Malin var också med, eller ja dom va med varandra och sen kom jag och va med dom, rättare sagt!
Men jag tänkte visa vad jag köpt, inte för att de blev så mycket men.. Något blev de ju iaf!

Vitt och rosa iphone skal, mycket fina. Är nöjd med dom!


En börs från glitter,
en fondation från h&m
och en parfym från kiks!

Det var allt, nu ska jag hoppa i säg så jag kommer upp i morgon! pusspus :)


Kommentarer
Postat av: B

Vad kostade/vart har du köpt mobilskalen?

2011-04-27 @ 01:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0