mycket text, läs om ni orka

Ledsen för det.. Men jag orka inte, haha.
I torsdags så var jag på påsk middag hos pappa, riktigt gott!
Sen igår så va jag och olle hemma hos han hela dagen och sen åt vi grillat, skit gott! Sen på kvällen så va vi bara hos mig och hade mys kväll men massa godsaker.
Sen i morse så var vi barnvakt åt mina syskon. Vaknade vid 8, så är as trött nu! Men vi va iaf barnvakt och sen vi 12 för då gick vi till gun (min låtsas farmor) och åt vi lunch, sen har vi varit ute hela dagen och sola, spela spel, prata och dunka music! Vid halv 5 så kom olles pappa och då for vi till olles farmor och farfar och käkade, hur gott som hellst, och nu så sitter vi hemma hos david med bosse, mogge och jonas. Sen har jag inte en aning om vad vi ska hitta på ikv, men något kul blire! :) hare bra puss.
fick bli en bil sen när vi for ner i diket med mogges bil! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0