Andra augusti!



Idag har jag varit med Olle, efter vi vaknat och kollat på tv så gick vi till david (!!) Nej, de gjorde vi faktiskt inte, jag ville men Olle vägrar för han är så himla laaaaaaaaat. Så vi fick be Mowgli komma och hämta oss. Haha. Men iallafall så va vi där och kolla på lite OC. Så underbart bra program. Sen efter de så gick vi till Mogge, och ja vi gick den gången! Efter det så drog vi till Jeppes stuga och vi va där hela kvällen. Det va jag, Olle, Mogge, Bosse, Ludde, Jeppe, David och jonas. Tro inte jag glömt nån nu (a) heh. Men boysen åkte wakeboard och vattenskidor.
När vi kom hem så blev det ost och kex♥♥ Och nu ska jag sussa :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2 augusti inte juli ;)

2011-08-03 @ 01:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0