svar på frågestunden!

hejsan nu tänkte jag svara på frågorna ni ställt! 

vad vill du bli? - jag vet faktiskt inte än
hur gammal är du? - 16
vilken glass är bäst? - hm.. twister tro jag
vilken vän är bäst? - många!!
hur många år önskar du att du va? - haha jag vet inte, som jag är
om du fick en önskan, vad skulle du då önska? -10 önskningar till
hur lång är du? - 162
vad saknar du? - gamla vänner
hur se din familj ut? - ut?
bästa semester minnet? - när jag och wille åkte tjur! HAHA
finast på dej? - oj.. jag vet inte.. typ.. ögona?
bästa fil`m? - har så många!!
bästa färg? - svart, vit, röd och rosa
bästa djur? voffee

vilket eller
hund/katt - hund
Svart/vit - svart
röd/rosa - oj rosa
Häst/hund - båda
glass/godis - godis
Pojkvänn/vänner - båda
Lugnkväll/partykväll? - ppparty
familj/vänner - båda

varför började du blogga? ja varför, jag vet inte riktigt känns som en kul grej!
vilken bloggare ser du upp till? kenza
har du något mål med bloggen? nej, ha den bara för kul

galnaste stället du haft sex på? har många!

bästa året hittills? ja
favorit plagg? har många, men älskar mina höga strumpor!
dold talang? haha ja, kan göra ett inlägg om det sen
vill du bli vuxen? vet inte än
vad har du för musikstil? - gillar allt från lw, melissa, thåström till dunka dunka låtar :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

galnaste stället du haft sex på? har många!



skriv några dååå!!!!

2011-01-02 @ 21:49:08
Postat av: Svar

Men jag ha ju många! Känner att det är ganska personligt och det spela väll ingen roll vars jag ha haft det? Hehe

2011-01-02 @ 23:32:23
Postat av: aj

kan du inte göra ett inlägg med dina dålda tanalger?

2011-01-06 @ 10:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0