24 juli!



Första bilden: Ett tappert försök och le!
Andra bilden: Tro inte jag visat mitt skrapsår på armen än, men nu se ni!


Hejsan idag är det den 24 juli och min låtsas farmors birthday!
Vi ska dit och käka önska jag kunde äta vanlig mat, för hon gör så himla god mat!! Men de bli soppa för mig som vanligt. Idag har jag även märkt att nederläppen ha lagt sig lite mer och jag kan gapa lite mer också. Det går ju åt rätt håll iallafall. Vi ska fara på ett tag så jag kommer nog inte skriva något mer förän ikv! :)
Hade så bra alla, puss!

Kommentarer
Postat av: aliciaholmström´

Krya påre sötnosen!

2011-07-24 @ 16:55:22
URL: http://aliciaholmstrom.devote.se
Postat av: Caroline

SV; Jag kan förstå att det är jobbigt att folk står och stirrar på dig, att dem inte har modet att gå fram och fråga istället för att bara stå meter i från och viska och peka. Det visar ju bara att dem är feg, och att dem tror att du inte ska se, det tycker jag bara är så lågt gjort. Jag kan förstå att du inte alls mår nå bra för tillfället och att människor står och glor gör ju inte saken bättre.

Men jag tror att det kommer att gå bra för dig, med tanke på att du har så många vänner runt om dig som stöttar dig och bryr sig om just dig!

Så om några människor står och pekar, viskar och stirrar ska du bara hålla huvudet högt, för du vet att dem bara är feg.

Kram

2011-07-24 @ 19:16:03
URL: http://carolineemobeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0