New in! Tröst köper saker för pengarna jag skulle haft på yran!


Börs från monki

Skopunkten, kärlek

Efter som jag pajjade min förra underbara väska så fick jag lov att köpa en ny, exakt lika dan fast en model nyare. As glad, för jag trodde inte dom skulle ha några hemma. Men den är ifrån nån väsk affär där i birsta!
*BLING BLING* iphone skal!

Ny klocka från ur & penn! Ha velat ha en så länge men inte hittat någon som jag tycker om förän nu :D

En mysig tröja ifrån JC

Det va allt jag köpt i birsta och nu de som är under är de jag köpt idag! :)

Från gina, ett par jeans och en halsduk.


Bilden ovan är en kavaj som är ifrån H&M och även sminket är där ifrån på bilden under. Nlagelacken är ifrån kicks, har en förmåga och tappa bort min nagelack.. Minns inte hur mycket sminket blev men typ 400 kr :p haha, men man måste ju ha nyss så..


EN söt klänng och ett par shorts ifrån Bikbok!

Armband ifrån Glitter!

Det va nog allt, har säkert glömt något. Men nu när jag inte far på yran så tröstköper jag en massa kläder för penarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0