Otroligt jobbigt!

Idag fter jag varit hos pappa så for vi förbi Brian (hästen). Det va verkligen inte kul, jag bara grät.. Sen eter vi träffat han så for vi till olycksplatsen, det var fortfarande blod där.. Fast dom hade försökt kratta över det. Höll på bryta ihop då, ingen fattar hur otroligt svag man känner sig. Det gå inte och förklara! Men man känner sig så himla liten, nu är jag mest ledsen hela tiden och ha en ständig värk. Vill ba gå och dö för ett tag. Nu ska jag upp och umgås med dom som är här. Men ha en bra kväll alla!

Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur var det med hästen då :/?

2011-07-23 @ 23:04:47
Postat av: hella

Han ha lite skrap märken men annars är det bra :)

2011-07-23 @ 23:10:12
URL: http://patriciahellman.blogg.se/
Postat av: hella

Han ha lite skrap märken men annars är det bra :)

2011-07-23 @ 23:11:15
URL: http://patriciahellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0