sakta men säkert stiger den upp again!

Statistiken på 10 dagar

Statistiken på 90 dagar. Där ser ni iaf mitt rekord 328!! Inte så mycket kanske vissa tycker men jag är iaf nöjd med det! :) hihi. Det var även då som jag fick mitt modelkontrakt, då blev fler intresserade. Sen ha de ju ökat och minskat, ja ni ser ju själva. Varför jag delar med mig av detta är för att jag vill att andra bloggar också ska göra det. Kan vara kul och sen andras statistiker. Det är inget att skämmas för. Bara kul för vi läsare och se! :)

Men i vanliga fall ha jag runt 150 - 200 :) Jag är nöjd med det, finns dom som hatar min blogg och vissa tycker mer om den. Synd bara att jag inte vet vilka alla ni är som läser den. Skulle gärna va kul om ni kunde skicka medelande till mig eller kommentera eran blogg så lägger jag in den i en mapp där jag ha alla mina bloggar som jag följer. Kan ju följa er på blog lovning också :) Långt inlägg och jag förstå om ni inte orka läsa detta. Haha, men nu SKA jag lägga mig.

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0