TRÄNINGSVEEEEEEEERK!!!

Jag DÖÖÖÖR va ont jag har i bena, dom dödar fan mig! Kommer inte kunna gå imorgon. Det värsta är att jag ska fara & rida då med!! Är ju fasen hurtig ja! Tänkte gå dit imorgon om de inte är för varmt. Brukar ju aldrig skriva här i bloggen när jag träna och så det är de enda som jag inte skriver om här i bloggen.

Innan jag for ut och red med han så va jag även och kollade på sista starten för trav hästarna, hade varit sjukt kul och testa!!
första varvet, 2 i ledning

andra varvet, tvåan i ledningen & vann också. Dom som satt brövid tjoade och gratulerade varandra. Kul för dom! :)
Men här ha ni iaf en bild på mig å brian idag!

Kommentarer
Postat av: bullen

Hej Brian =)

2011-06-08 @ 08:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0