Svar på kommentar!

... om halv 8, love it♥:
hej! jag tycker verkligen inte att det går ihop.. Eftersom vissa av dina vänner säger till mina att du är värsta bitchen, och att du är den som bestämmer, styr och att ja.. de gå inte förklara vad dom säger.. Men på bloggen verkar du så snäll, kan inte få det att gå ihop. Jag har kollat på din blogg nu i ca 2 månader och du verkar inte alls så som dom beskriver dig.

Nu när du skrev som du gjorde så tänkte jag att jag ska göra ett litet inlägg om det. Det är så här att jag kanske kan verka lite bitchig ibland mot dom som jag kanske inte riktigt känner.. Men det är verkligen inte med mening isf, för jag tänker inte ens på det. Dom flesta har nog fördommar om alla, och ja.. Jag har också det, så jag är inte så mycket bättre själv heller..
Men nu när du skrev att mina kompisar som tydligen hade skivit till dina att jag är de så visst, låt dom säga det. Alltså jag bry mig fakiskt inte.
Men jag säger bara lär känna mig sen kan du få dömma mig.

Kommentarer
Postat av: alida

känner verkligen igen mig, alla antar att man är världens bitch utan att dom någonsin pratat med en utan bara förlitar sig på rykten osv. synd...

2011-03-28 @ 23:01:01
URL: http://alidahallin.devote.se
Postat av: Anonym

Ja, HELLA DU ÄR MIN BITCH <3<3<33< nä, håller med, lär känna denna brud och ni är fast vid na. Love you hella

2011-03-29 @ 16:59:05
URL: http://carororoor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0