Jag lever

Hejsan, va bara inte sugen på att skriva igår. Var knappt vaken, sovde iaf i 18 timmar så jag va bara upp när jag skulle käka frukost och när jag åt middag sen gjorde jag även en video blogg som jag tänkte lägga upp men den blev 40 min lååång!! så jag tro inte att jag lägger upp den, hehe men kan om ni vill se den. Haha! Men tror nog att ni har något bättre för er än att kolla på den.
Nu så sitter jag iaf på skolan och är äntligen klar med min hemsida :) efter skolan så ska jag vara med min underbara pojkvän! Vi ska nog hem till mig vet inte riktigt än vad vi ska hitta på men något bli det iaf, skriver sen när jag kommer hem. PussPuss

Kan lägga upp bilderna sen lördags då också. Har inte så många men några blev det iaf :)

Kommentarer
Postat av: Elinj

lägg upp den hellis :D

2011-05-02 @ 16:13:37
Postat av: hella

vet inte om jag orka, och sen om jag ska lägga upp den på youtube så kommer de ju fansen ta as länge! haha :D puss

2011-05-02 @ 17:20:12
URL: http://patriciahellman.blogg.se/
Postat av: sara

lägg upp den ;)

2011-05-02 @ 17:46:57
URL: http://saraobeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0