Nu bli de pluggning!


har prov i morgon i samhällskunskap så nu sitter jag med mitt chai te & ska börja plugga!

Idag så har vi bara haft en lektion och inte vilken som hellst utan handels.. Vi har verkligan fått världens jobbigaste slut uppgift som är hur jobbig som hellst! Vill bara dö på den!! Men blir klar i morgon så de känns kanoners. Efter skolan gick jag på stan production och skulle hämta mi cd, men stefan (fotografen) var inte där då jag kom in så jag skulle komma dit i morgon istället :) sen gick jag ner på pagoni och hittade lite grejor som jag ville ha, efter de gick jag upp till morfar och tog en fika medans jag väntade på bussen. Nu är jag hemma ha precis gjort klart mina smycket och jag ha även gjort chai te som jag köpte igår på barista för 95kr! :)
nu måste jag plugga. puss

Kommentarer
Postat av: isabella

fin bild & jättesöt bild på headern! :)

2011-05-31 @ 20:26:14
URL: http://www.isabellalovisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0