Svar på kommentar!

Anonym om just the way i am:
berätta hur allt gick till och så, alltså var det du som frågade om du fick och vad ska hända nu osv :) berätta i ett inlägg
IP: 83.253.120.236

Det börja med att jag fick ett pressentkort av pappa när jag fyllde år och då hade dom bokat in mig den 21 maj. Sen fick jag med mig en lapp också då stod det att jag skulle fixa håret själv och ta med mig ombyten om jag skulle vilja byta om. Sen fixar dom sminket.
Jag hade tid kl 12 så jag kom dit då och sen efter det så kom dom hon hälsa mig välkommen och allt sånt, jätte trevliga och roliga människor. Sen fick jag hänga av mig kläderna och lämna dom i en 'provhytt' eller vad man ska säga. Sen sminkade dom mig  i kanske en halv timme och sen fick vi in i själva fotorummet.
Vi höll på i ca 1.50 och fota sen sminket i en halv timme så de blev 2 timmar. Men medans jag blev fotad så fick jag göra allt möjligt, händerna åt olika håll, ligga på golvet i olika ställningar och en massa annat! Sen stod tjejen som sminkade mig med mig och fotografen och sminkade mig emellan bildern.
De va verkligen skit kul!! För dom va så rolig hittade på en massa nästan omöjliga ställningar som jag amatören skulle göra, vi skrattade massa och de va verkligen skit kul! :D Efter allt när vi va klar så fick jag välja ut 2 bilder för pressent kortet va på 500kr och en bild kostade 250. Fick jag ju stå med dom och välja de va ju verkligen skit svårt!! För jag visste int om jag ville bara ha helkropps bilder eller bara huvudet eller ja.. Vad som hellst! Men efter att jag valt två bilder så fick jag de på en cd-skiva och då när jag va klar och höll på he på mig jackan så satte dom sig ner med mig och undra om jag ville jobba för dom. Jag hade inte sagt något till dom utan de va dom som ville fota mig mer osv.. Sen på lappen stå de att bildena är 'till maknadsföring i TV, media, skyltning, reklam eller som tryck material. ' och en massa annat stå på den a :)
Sen på tisdag ska jag ta med mig lappen och skivan så dom ska föra över alla mina bilder och sen få vi se om ni se någon bild på mig framöver! :)

Det som händer framöver är att när jag lamnat lappen så kommer dom ringa mig när dom behöver någon som dom vill ha när dom ska fota. Till media, skyltning och de jag skrev där uppe.
Där ha ni nog allt :)

Kommentarer
Postat av: juliana

hur mkt får du då?

2011-05-23 @ 08:11:15
URL: http://julli.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0