SVAREN

Anonym om FRÅGESTUND!:
favorit bloggen?
kända och "okända" :) - Okända är ju alla mina vänner, sen angelicas vet inte om man ränka henne som känd, men hon är lite mittimelan. Men känd är helt klart kenzas!
IP: 78.82.146.152
18 Maj, 19:31
David om FRÅGESTUND!:
hur många gånger i veckan har du sex? - Men då man ha lust.
suger du mycket kuk? - Allvarlig david?
sväljer du sperman som olle ger dig? - Pass på den a?
suprise buttsex? - Seriously?
och varför grinar du varje gång du är här? - Grina gör jag ju dock inte men sura är jag bra på. Bara för att du är världens drygaste lilla skit unge! Sen by the way du borde ha mer respekt till mig. Jag är äldre!

Tog bort din sista kommentar. Tycker att ingen borde läsa den.

Mvh David Normark :D
IP: 85.11.236.207
17 Maj, 18:48
SvenssonSebastian om FRÅGESTUND!:
Varför kallas du pelle? - Ja, det är david som har kommit på det dumma namnet. Kommer från pelle plutt, plutt, plutt tog ett skutt..  låten. Sen blev de ba att han börja kalla mig det.
IP: 78.73.103.41
16 Maj, 20:41
sfläåuh om FRÅGESTUND!:
har du nån gång skickat in en fråga till nån tidning som typ FRIDA? - Nej
har du fotsvett? - Har nog hänt, efter nån träning eller nå
vad händer efter studenten? - jobba, sen läsa till polis förhoppnings vis
gillar du lars winnerbäck? - ÄLSKAR!
om man har träffat nån på en fest men aldrig nykter men man är sugen på att lära känna personen bättre. vad gör man då? - Ta första steget och smsa/msn eller varför inte facebook och prata med den sen få man se vars de leder :)
har du sett the social network? - Nej de ha jag inte. Ha inte ens hört talat om de, låter som en hemsk film.
kam eller borste? - borste, men kam vid tuppering.
säger du ostkrokar eller ostbågar? - Krokar
är du kär? - Som bara den :D
hur får man förhållanden att hålla? - Tillit är en av de viktigaste!
har du varit otrogen? - Ne
vilken är bästa låter just nu? Bomba!
IP: 95.140.180.198
16 Maj, 18:05
Sarah om FRÅGESTUND!:
Hejsan Paricia. Jag gillar verkligen dig, tycker du verkar som en hel skön tjej med fart fyllda helger.
Min fråga är vilka bloggar läser du? - Svaren har ni fått redan! :)
Kram Kram
16 Maj, 17:04
Johanna om FRÅGESTUND!:
Tänkte fråga som hon över. Lite sommar frågor.
Men kan ju fråga om du ska på någon konsert? Ja yran och sundsvall stadsfest!
Något jobb? Ja kommunen, vet inte än vad jag ska göra men något bli det.
Fara utanför örnsköldsvik? Ja det är väll på de, umeå och birsta brukar det också bli :) Sen kanske till göteborg, men bara ett kanske bero på hur familjen jobbar och jag
16 Maj, 17:02
linnea om FRÅGESTUND!:
Några speciella planer för sommaren? :)
Fara på några festivaler, festa, jobba!
IP: 81.233.238.134

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0