Tidsfördriv!

Vad gjorde du kl 08 imorse: Skolan

Vad gjorde du för 15 min sedan: Nationella

Det sista du sa högt: Vad bli de för mat?

Det senaste någon sa till dig: Korv & makaroner

Vad har du druckit idag: Mjölk och äppeldryck

Vad var det senaste du åt: Kyckling gryta och makaroner

Vad var det senaste du köpte: Håtfärg

Vad är det för färg på din ytterdörr: Blå

Vad är det för väder hos dig nu: Sol

Godaste glassmaken: Magnum dubble

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njaaae… Jag vet inte!

Sover du tungt: Ja som en stock!

Drömmer du mardrömmar: Länge sen nu

Trivs du med ditt jobb: Ha inte testat så mycket av de än, men känns spännande!

Favoritklädsel: Nyllisar, linne och nån tröja

Favoritlåt just nu: BOMBA<3

Vad ser du om du tittar till höger: Vägg

Vad gör dig glad just nu: Min man

Vad ska du göra härnäst: Vet inte

Höger eller vänsterhänt: Höger!

Humör just nu: Lite små less på att plugga, men annars är de kanoners!

Favoritgodis: Dumle

Kläder just nu: Nyllisar och ett linne

Sommarplaner: Yran, jobba, festa, sova

Hur många kuddar sover du med: 4 två på varsin sida

Spelar du något instrument: Nej, eller kan ju lite gitarr, piano, bas och trummor.

Morgon eller nattmänniska: Inget av dom, eller på helger är jag natt men verkligen inte på veckodagarna.

Vad är viktigast för dig:
Kärlek, vänskap, familjen!

Är du kittlig: Igent?

Snarkar du:Nop

Stjärntecken: Oxe

Äckligaste insekten: Typ alla, men getingar och sånt som flyger.

Längtar du mest efter just nu: Min man


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0